اسپرت اپ | SportApp

راهنمای جذب نیرو در باشگاه ورزشی

اگر یک باشگاه تازه‌تأسیس دارید یا به هر دلیلی، نیاز دارید که یک نیروی اداری یا فنی برای باشگاه استخدام کنید کار سختی در پیش ندارید.

همچنین اگر جویای کار هستید و توانمندی‌های شما با نیاز باشگاه‌های ورزشی هماهنگ است می‌توانید روش‌هایی برای جستجوی فرصت‌های شغلی در باشگاه‌ها را دنبال کنید.

نیروهای اداری در باشگاه‌ها معمولا در پست‌های پذیرش، روابط عمومی و امور مالی استخدام می‌شوند و بخش مهمی از فرآیند پیشرفت باشگاه‌های ورزشی را تشکیل می‌دهند.

بنابراین، استخدام نیروی اداری در باشگاه‌ها بسته به وسعت و سطح فعالیت، شرایط متفاوتی دارد و می‌تواند از یک نیروی ساده و فاقد تخصصی ویژه تا نیرویی مجرب و کارآزموده در زمینه‌های مختلف اداری، تفاوت داشته باشد.

مشاغل باشگاه‌های ورزشی، بخشی از وجهه باشگاه

مدیران باشگاه‌های ورزشی در فرآیند جذب نیرو برای باشگاه خود در وضعیت حساسی قرار می‌گیرند به‌طوری‌که تصمیمات آنها می‌تواند برای آینده کسب و کار آن‌ها اثر شایانی داشته باشد.

جذب نیروهایی که سوابق ورزشی و از آن به‌مراتب مهم‌تر، قدرت ارتباط اجتماعی مناسب با مراجعه‌کنندگان را داشته باشند می‌تواند عامل جاذبه یا دافعه برای یک باشگاه ورزشی باشد.

به عبارت دیگر، این که یک باشگاه چه تجهیزاتی دارد، چه مربیانی در آن حضور دارند و در کدام نقطه شهر واقع شده، مهم است؛ اما دلیلی بر این نیست که مدیران باشگاه در مورد استخدام نیروی انسانی خود سهل‌انگارانه عمل کند.

مدیران باشگاه‌های ورزشی برای استخدام نیروهای اداری باید بیش از هر چیز به توانمندی‌های ارتباطی آن‌ها و نیز تسلط به فضای اجتماعی آمیخته با رسانه‌های دیجیتال توجه کنند.

مهارت‌های ارتباطی نقش مهمی در جذب ورزشکاران در باشگاه‌های ورزشی دارد و ورزشکاران و مشتریان را نسبت به آن باشگاه وفادار می‌کند.

اسپرت اپ، کمک به استخدام در باشگاه ورزشی

سامانه اسپرت اپ به عنوان سامانه یکپارچه ارتباطی بین مربیان، ورزشکاران و باشگاه ها برای پاسخگویی به نیاز باشگاه‌های ورزشی برنامه دارد.

بر این اساس، مدیران باشگاه‌های ورزشی می توانند در اسپرت اپ اعلام نیاز کنند و متقاضیان برای این منظور با مشاهده این اعلام نیاز در قالب آگهی، می توانند نسبت به ارتباط با این جایگاه شغلی اقدام کنند.

اگر تجربیاتی در زمینه استخدام در باشگاه‌های ورزشی سراسر کشور دارید به ما بگویید.