اسپرت اپ | SportApp

اسپرت اپ رسما رونمایی شد

به گزارش بخش رسانه “اسپرت اپ، آیین آغاز به کار و معارفه شبکه اجتماعی و ارتباطی ورزش موسوم به اسپرت اپ روز یکشنبه 20 اسفند در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به انجام رسید.

در این مراسم، جمعی از قهرمانان، مدیران و چهره های ورزشی و رسانه ای حضور داشتند و به طور رسمی، فعالیت اپلیکیشن های اسپرت اپ در بستر سیستم عامل های اندروید و وب اپلیکیشن آغاز شد.

در این مراسم که با حمایت برند نوشیدنی انرژی زا رد کویین و همچنین پشتیبانی پیست یخ بازار بزرگ ایران برگزار شد، مدیر و بنیان گذار اپلیکیشن اسپورت اپ، ضمن تقدیر از حضور مهمانان، راه اندازی این پلتفرم را گامی برای آغاز یک دگرگونی دیجیتال در ورزش ایران عنوان کرد.

وی در این برنامه با بیان جزئیات ویژگی ها و امکانات شبکه اجتماعی ورزش از بخش های ویژه و اختصاصی اسپرت اپ که برای اولین بار به خدمت ورزش ایران در می آید رونمایی کرد.

همچنین کاوه صدقی، کارآفرین، رییس انجمن باشگاه داران استان تهران و رییس انجمن هاکی روی یخ ایران در این برنامه با تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای راه اندازی شبکه اجتماعی ورزش ابراز امیدواری کرد اسپرت اپ در آینده در اقتصاد و ارتباطات ورزش ایران نقشی کلیدی و اعتمادآفرین ایفا کند.

صدقی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای ساخت این پلتفرم ایرانی عنوان کرد: جهان امروز، جهانی سراسر ایده است و این اشخاص ویژه هستند که برای به ثمر نشاندن ایده ها، ارزش بالایی پیدا می کنند و امروز در اسپرت اپ، این فرصت برای جامعه ورزش وجود دارد که از وجود یک مدیر پرتلاش و ایده هایی برای ایجاد فصلی نو در ورزش، بهره مند باشد.

در بخش دیگری از این برنامه، فرزانه فصیحی دختر المپین دوومیدانی ایران با بیان این که حضورش در المپیک پاریس تا 99 درصد قطعی است گفت: از اینکه امروز در این جمع هستم خوشحالم و امیدوارم عزمی که برای حمایت از ورزش در یک اپلیکیشن تخصصی ورزشی ایجاد شده و چنین امکاناتی در آن هست، عزمی پایدار باشد.

فصیحی با تمجید از مدیر اسپرت اپ به عنوان حامی ورزش زنان ایران در بخش رسانه گفت: برای همه ما باعث افتخار است که فرصتی برای ایجاد یک پلتفرم اختصاصی برای خانواده ورزش ایجاد شده است و اسپرت اپ از حمایت خانواده ورزش ایران برخوردار خواهد بود.

دکتر رضا شجیع، پژوهشگر و استاد دانشگاه و مجری طرح آمایش سرزمینی وزارت ورزش و جوانان نیز طی سخنانی عنوان کرد: جهان ما، جهانی رو به تغییر است و آینده انسان با توجه به بروز پدیده هوش مصنوعی و طی  25 سال آینده، آینده ای کاملا متفاوت با امروز است و از این رو، نقش نوآوری های دیجیتال نقشی غیرقابل انکار است.

وی با بیان این که در اسپرت اپ، ایده ها و برنامه های ویژه و تسهیل کننده ای در حوزه ارتباطات ورزشی گنجانده شده گفت : راه اندازی پلتفرم شبکه اجتماعی ورزش، سبب خوشحالی است و آینده ورزش ایران، به این پلتفرم و ایده های تازه و اراده جدی برای نوآوری سخت محتاج است.

همچنین در حاشیه این برنامه، به طور رسمی، ثریا آقایی المپین بدمینتون ایران به عنوان سمبل و نماد اسپرت اپ معرفی شد. تصویر وی در هنگام نصب اپلیکیشن های اسپرت اپ برای کاربران به عنوان الهام بخش استقامت در ورزش به نمایش درخواهد آمد.

دکتر آرمین امانتی، خبره حوزه دیجیتال مارکتینگ و رسانه های اجتماعی سخنران آفلاین این مراسم بود که در ویدئویی، درباره اهمیت رسانه های اجتماعی تخصصی نسبت به رسانه های اجتماعی عمومی نظیر اینستاگرام و توییر صحبت کرد.

به گفته دکتر امانتی، در دسترس بودن جامعه مخاطب تخصصی در اسپرت اپ، امتیاز ویژه ای برای کاربران شبکه های اجتماعی در ایران است و قادر خواهد بود در تولید ارزش افزوده اقتصادی و اعتباری و توسعه ارتباطات در ورزش، دگرگونی کلیدی ایجاد کند.

همچنین در این مراسم جمعی از چهره های ورزشی نیز هانیه رستمیان و نجمه خدمتی، دختران المپیکی تیراندازی ایران، سمیه یزدانی و مائده نظری ملی پوشان دوچرخه سواری، محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک، ارسط عامری قهرمان اتومبیلرانی ایران و نغمه خانجانی نماینده سوارکاری ایران در بازی های آسیایی هانگژو حضور داشتند.

فرخناز ارباب استاد برجسته کاراته ایران و مربی تیم ملی، دکتر حسن میرزاآقابیک پیشکسوت بسکتبال و دبیر انجمن صنفی باشگاه داران استان تهران، اعظم سنایی سرمربی و فاطمه اسماعیلی و نگار خرم بازیکنان تیم ملی هاکی روی یخ، مژگان رحمانی، قهرمان بین المللی دارت، کیمیا زارعی و مریم کرمی ملی پوشان رویینگ، مرضیه پروش نیا مدال آور تیراندازی اهداف پروازی، شادی جعفری زاده قهرمانان کاتا، زهرا شیدایی و الهه شیدایی قهرمانان تکواندو از جمله حاضران در این برنامه بودند.